Jaki prezent biznesowy wybrać dla klientów i kontrahentów?

kosze-02.jpg

Chcesz kupić udany podarunek biznesowy dla klientów lub kontrahentów? Poznaj propozycje, wśród których z pewności uda Ci się znaleźć upominek doskonały na różne okazje, który bez trudu zmieści się w Twoim budżecie!

Dobry podarunek biznesowy – czyli jaki?

Znalezienie udanego pomysłu dla klientów i kontrahentów nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Udany podarunek musi spełniać kilka wymagań – powinien być elegancki, efektowny, bogaty, by wpływać pozytywnie na postrzeganie firmy. Nie powinien być jednocześnie zbyt osobisty, aby nie spowodować zakłopotania.

Jakie prezenty biznesowe zasługują na szczególną uwagę? Sprawdź dostępne propozycje, które będą doskonale nadawały się do wręczenia ważnym klientom czy kluczowym kontrahentom, z którymi pragnie się utrzymywać dobrą współpracę!

1. Kosze podarunkowe

Gdy szukasz podarunku uniwersalnego, który doskonale nadaje się na wiele okazji, pomyśl o koszach podarunkowych. To prezenty biznesowe, które obecnie wybierane są bardzo często i mają wielu fanów.

Kosze podarunkowe w biznesie są uznawane za jeden z tych prezentów, który nigdy nie zawodzi. Mogą one sprawdzić się jako podarunek na święta, rocznicę, jako pomysł na podziękowanie albo przeprosiny.

Najczęściej kupowane są gotowe kosze podarunkowe, które dostępne są w różnych wariantach pod kątem ich zawartości, okoliczności oraz kosztów. Można dobrać specjalne kosze bożonarodzeniowe i wielkanocne, kosze z alkoholami jak wina czy whisky, kosze z kawą i herbatą, a to tylko parę propozycji.

Gotowe kosze upominkowe dla firm można zakupić obecnie w wielu punktach, także za pośrednictwem internetu.

2. Zestaw gadżetów firmowych

Drugim sprawdzonym pomysłem na podarunek dla kontrahentów i klientów od firmy jest wręczenie zestawu składającego się z gadżetów firmowych. To prezent, który będzie doskonałym dodatkiem do większego zamówienia, a także na różnie okoliczności.

Wśród wręczonych gadżetów mogą znaleźć się takie, jak:

  • artykuły piśmiennicze – długopisy, ołówki, zestawy do pisania
  • kalendarze – stołowe, ścienne, książkowe
  • odzież i dodatki – koszulki, bluzy, czapki
  • akcesoria – smycz z nadrukiem, pendrive, kubek
  • galanteria skórzana – portfel, etui na karty, etui na długopisy

Można dobrać również gadżety w taki sposób, aby odpowiadały one profilowi działalności firmy, co pozwala na uzyskanie jeszcze lepszego efektu marketingowego.

Warto pamiętać o tym, aby cały podarunek atrakcyjnie zapakować, na przykład można umieścić go w personalizowanej torbie papierowej z logo firmy.

3. Produkty firmowe

Inną propozycją na prezent dla ważnych klientów i kontrahentów są produkty firmowe. Oczywiście, takie rozwiązanie nie sprawdza się w przypadku każdej firmy, ponieważ duże znaczenie ma to, czym się ona zajmuje.

Gdy firma oferuje produkty, które mogą nadać się na prezent, w takim przypadku warto także uwzględnić je podczas komponowania podarunku. Mogą one również stworzyć efektowny kosz podarunkowy, stanowiąc główną jego część lub też dodatek do obecnej zawartości.

Tak jak w poprzednich przypadkach warto pamiętać o tym, aby podarunek odpowiednio zapakować.

4. Słodycze z logo firmy

Jako prezent biznesowy kapitalnie sprawdzą się także słodycze uzupełnione o logo firmy. Takie podarunki będą dobrym wyborem dla każdego przedsiębiorstwa, które chciałoby wręczać upominki, które przypadną do gustu każdemu.

Słodycze z logo firmy można zamówić w wielu wariantach, między innymi jako czekolady, cukierki, luksusowe bombonierki, ciasteczka, a także takie podarunki jak czekoladowe figurki, telegramy czy czekoladowe kalendarze adwentowe.

Dodaj komentarz

scroll to top